ورق اجدار

ورق اجدار

ورق اجدار

مواد اولیه برای کارخانه فولاد سازی

مواد اولیه برای کارخانه ArcelorMittal در Taranto - سایپرز ، باشگاه دانش از منابع اتحادیه آموخته می شود. تصمیم شرکت با هدف متوقف کردن یکی از دو خط آگلومراسیون مرتبط است. در روزهای اخیر ، آد لوسیا مورسلی از تعطیل تدریجی و منظم کارخانه ها در پی رکود قرارداد اجاره نامه با هدف خرید کارخانه خبر داد. ArcelorMittal از ژوئیه گذشته و پس از توقیف چهارم بیرون زده (مورد استفاده برای فرود مواد معدنی) به دستور دادستانی عمومی پس از مرگ وی در تصادف در عملکرد جرثقیل Mimmo Massaro ، که از 10 ژوئیه گذشته دستور داد ، استفاده از اسکله چند بخش را آغاز کرده بود.

TUONA CONFINDUSTRIA: کشور نمی تواند مقررات خاصی را بدست آورد

مانور و حکم مالی ، با "بحث" که به همراه آن آغاز شد ، "و آخرین تحولات" در مورد ایلوا سابق "نه تنها آنها قادر به ایجاد جو اعتماد به شرکتها نیستند ، بلکه آنها را با مداخلات بداهه ناآرام می کنند. ، همچنین در زمینه فعالیت آنها ». بنابراین استماع Confindustria در این مانور. "آخرین تحولات در مورد ایلوا نشانگر ناتوانی کشور در ارائه قوانین مشخص و روشن به شرکت ها" و "ارزیابی اثرات برخی تصمیمات بر اقتصاد واقعی" است. "یادآوری این نکته مفید است که مفهوم پایداری یک مؤلفه زیست محیطی ، بلکه یک جنبه اجتماعی نیز دارد و خطر در این مورد این است که اولی حل نشده ، حتی به خطر بیاندازد". این توسط مدیر کل Confindustria ، مارکلا پانوچی در جلسه استماع مانور در جلسات کمیته های بودجه مجلس سنا و مجلس اظهار داشت ، با تأکید مجدد اینکه فقدان قوانین خاص به ما اجازه نمی دهد که "جوی اعتماد" را از نو بسازیم و در واقع "اثر به احتمال زیاد خواهد بود. اضطراب در دنیای اقتصاد و پرواز سرمایه گذار ».

BONELLI (VERDI): شبه جزایی یک مجوز برای اجرای قانون است - "اگر اصلاحیه ارائه شده توسط حزب رنزی در مورد ترمیم سپر مجازات برای ArcelorMittal تصویب شود ، این یک مرحله چشمگیر برای حاکمیت قانون کشور ما است و یک جهش را باز می کند. در تاریکی که اوضاع را به دهه ها برگرداند ». بنابراین در یک یادداشت آنجلو بونلی ، هماهنگ کننده ملی فدراسیون سبزها.

وی ادامه داد: "دهه های دستاوردهای قانونی و زیست محیطی باید از بین بروند - ادامه دهنده محیط زیست - زیرا در هیچ کجای دنیا سپر مجازاتی برای کسانی که فعالیت های صنعتی دارند وجود ندارد: اگر شما را آلوده کنید ، قانون مجازات می شوید. گروه فرانسوی-هندی ArcelorMittal اختلاف نظر جدی در مورد نقض قوانین زیست محیطی در سراسر جهان داشته است. "، او با استناد به برخی موارد در مورد فرانسه ، کانادا و ایالت ایندیانا (ایالات متحده) یادداشت می کند. سرانجام ، بونلی اظهار داشت که "رئیس جمهور جمهوری اوکراین به دلیل عدم توانبخشی محیط زیست در برخی مناطق تخلف کرده است. این نشان می دهد که ArcelorMittal فقط در ایتالیا ، حتی erga omnes ، یعنی برای همه گیاهان موجود در قلمرو ایتالیا اعطا می شود. آن از تارانتو ، مصونیت کیفری است ، زیرا در هیچ کجای دنیا اتفاق نمی افتد ».

"کسی که امروز در پخش برنامه های تلویزیونی از پشت سرگذاشتن این داستان صحبت می کند ، کسانی هستند که در این هفت سال مسئولیت عظیمی را برعهده داشته اند ، زیرا آنها فکر می کردند که ایلوا سابق می تواند در حالی که همچنان تولید می کند ، احیا شود ، اما همه می دانند که این غیرممکن بود." . "تأیید سپر جنایی - نتیجه گیری از بونلی - به معنای مجازات آزادی آلایندگی با حمله به سلامت شهروندان است."

کلمات CONTE

"فقط اگر میتال نظر خود را تغییر داده و به ما بگوید که وی به تعهدات مندرج در قرارداد احترام می گذارد - یعنی تولید در مدت زمان مجاز ، اشتغال کامل و خرید ایلوا سابق در سال 2021 - می توانستیم نوعی از سپر را ارزیابی کنیم" ، که "دلیل آن نیست". . این نخست وزیر ، جوزپه کنته در مصاحبه ای با ایل فاتو کوتیدیانو اظهار داشت ، که در آن وی از "نشست جدید به زودی با مالکان" سخن گفت و "نبرد قانونی" را اعلام کرد.

"برای جلب توجه آقای میتال در مورد اهداف واقعی خود ، من بلافاصله سپر را به او پیشنهاد کردم: او پاسخ داد که به هر حال او را ترک خواهد کرد ، زیرا مشکل صنعتی است نه قضایی. بنابراین کسانی که می خواهند سپر را برای ایجاد یک alibi برای میتال دوباره وارد کنند ، از اینکه میتال از آن استفاده نمی کند ، آن alibi "غفلت می کنند." کنته ، یادداشت می کند که جلسه جدید و سرنوشت ساز جدیدی را برای فهمیدن اهداف آنها در نظر می گیرد. آنها ابتکار عمل طولانی مدت قضایی را آغاز کرده اند و ما پیش بینی می کنیم آنها - با تأکید بر وی - با پیش گیری از احتیاط طبق ماده 700 قانون آیین دادرسی مدنی ، تا رسیدگی قضایی دلایل آنها و دلایل ما را از دادگاه میلان طی 7-10 روز دریافت کنند ».

وی افزود: "ما با توجه به موضوعات جایگزین احتمالی ، با عناصر پاتوآنلی ، وزیر امور خارجه را به دست می آوریم ، در صورتی که آرچلور میتال تأیید دفع ایلوا سابق را تایید کرد. ما جنگ حقوقی را آماده می کنیم ، و این اطمینان را داریم که شانس موفقیت بسیار خوبی داریم. و در عین حال ما برای یک راه حل جهانی کار می کنیم ، که آنرا "کشتی سازی تارانتو" خواهیم نامید ،


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۹ آذر ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰:۲۷ | نویسنده : picklingplate | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.