ورق اجدار

ورق اجدار

ورق اجدار

بزرگترین خریدار تولیدکنندگان فروشنگان بازار فولاد جهانی

NA ، بزرگترین خریدار تولیدکنندگان از جمله Rio و BHP Billiton Ltd. در حال گسترش عرضه هستند ، شرط بندی افزایش حجم معادن آنها بیش از کاهش قیمت ها خواهد بود.

والش گفت: "ما کمترین هزینه تولید کننده در جهان هستیم" و قیمت های حدود 100 دلار "واقعاً پایدار هستند." "ما همچنین ظرفیت اضافی را در اختیار شما قرار می دهیم که به بهبود پیشرفت های سودآوری ما کمک می کند."

ریو در ساعت 12:30 بعد از ظهر 1.7 درصد به A 65.02 دلار افزایش یافت. در سیدنی امسال سهام 4.6 درصد افت داشته است.

املاک چین

به گفته مورگان استنلی ، قیمت سنگ آهن ممکن است در سال 2015 به 90 دلار در هر تن و در سال 2016 به 87 دلار برسد زیرا محدودیت های اعتباری و عدم اطمینان پیرامون بازار املاک چین به این معنی است که کارخانه های فولاد ممکن است تمایلی به انجام مجدد سهام در مقیاس بزرگ نداشته باشند. (MS) سنگ آهن ممکن است طی 5 سال به 80 دلار در هر تن برسد ، گلدمن ساکس گروه (GS) در گزارشی در تاریخ 15 ژوئیه گفت. قیمت ها در تاریخ 16 فوریه 2011 به رکورد 191.90 دلار در هر تن رسید.

طبق تخمین های UBS AG ، ریو تینتو سنگ آهن را با هزینه حدود 44 دلار در هر تن ، در مقایسه با 53 دلار برای BHP Billiton Ltd. ، 68 دلار برای Vale SA (VALE3) و 77 دلار برای Fortescue Metals Group Ltd. (FMG) تولید می کند. (UBSN) دیروز در بیانیه ای گفت: عملیات ریو مستقر در لندن در منطقه Pilbara در استرالیا غربی تولید را از سال آینده به بیش از 330 میلیون تن گسترش خواهد داد. تولید سنگ آهن سه ماهه دوم با 11 درصد افزایش به 57.5 میلیون تن رسید.

والش گفت که مذاکرات با دولت مغولستان درمورد بسته 4 میلیارد دلاری تأمین اعتبار برای تأمین اعتبار برای گسترش زیرزمینی معدن مس Oyu Tolgoi ادامه دارد.

نخست وزیر Altankhuyag Norov نخست وزیر مغولستان در این ماه پس از آنکه 1700 کارگر را در این کار در آگوست به دنبال تصمیمی برای تأخیر در توسعه ، اخراج کرد ، از ریو خواست که سرعت توسعه خود را تسریع کند. پرونده های Algoma Steel Steel برای فصل 15 حفاظت
17 ژوئیه 2014 Steel Essar Steel Algoma Inc
Essar Steel Algoma Inc. ، یک سازنده فولاد کانادایی ، دادرسی دادگاه را در انتاریو آغاز کرد تا با اکثریت صاحبان اوراق بهادار ناامن موافقت کند تا بدهی خود را دوباره سامان دهد.

Algoma همچنین برای حمایت از طلبکار در ایالات متحده ، تحت فصل 15 قانون ورشکستگی ، که به شرکت های خارجی محافظت از طلبکاران در ایالات متحده می دهد ، در حالی که آنها در تلاش هستند تا امور مالی خود را در کشور دیگری بازسازی کنند ، محافظت می کند. این شرکت تعهدات بیش از 1 میلیارد دلار را در این فهرست ذکر کرده است.

این شرکت روند نزولی در تجارت خود را به ترکیبی از رکود اقتصادی ، اختلال در هوای شدید ، افزایش قیمت مواد اولیه و افزایش هزینه های بازنشستگی نزدیک به مدت نسبت داده است.

براساس بیانیه امروز شرکت ، سهامداران اوراق بهادار ناامن که 70 درصد از 384.7 میلیون دلار اوراق قرضه Algoma را از 9.875 درصد اوراق قرضه تشکیل می دهند ، موافقت کردند با طرحی که باعث کاهش اهرم و جذب مجدد سازنده فولاد شود.

براساس این توافق نامه ، اوراق قرضه مطابق تشکیل پرونده ورشکستگی ، 32.5 درصد از مطالبات را به صورت نقدی و یک برگه تضمین شده جدید برای 55 درصد بدهی های قدیمی دریافت می کنند. بازپرداخت بدهی تضمین شده. با توجه به تشکیل پرونده ورشکستگی ، Essar Global Fund Ltd. به همان میزان 300 میلیون دلار سرمایه جدید به واحد کانادایی ، از جمله 100 میلیون دلار قبل از تصویب این طرح ، کمک خواهد کرد.

Essar Global Fund واحدی از شرکت Essar Global Ltd. با مسئولیت بمبئی است که والدین Essar Steel Algoma است.

پرداخت رد شد

Sault Ste پس از رد کردن سود بهره 15 ژوئن در اوراق قرضه نا امن ، Sault Ste. مطابق بیانیه 16 ژوئن ، ماری ، شرکت مستقر در انتاریو با مذاکره کنندگان طلب نا امن و همچنین دارندگان اوراق قرضه امن خود برای مذاکره مجدد یا تغییر ساختار سرمایه 1.2 میلیارد دلاری خود وارد مذاکره شد.

کلیان قوش ، مدیر اجرایی الگوما گفت: "این مسیر بهترین راه را برای به حداکثر رساندن ارزش بلند مدت و در عین حال اطمینان از عرضه برای مشتریان و امنیت مداوم برای کارمندان ، بازنشستگان ، فروشندگان و سایر ذینفعان مهم دیگر ، که ملاحظات اساسی بودند ، ارائه می دهد." بیانیه امروز

براساس این بیانیه ، Essar Global پس از سرمایه گذاری مجدد از Algoma ، 400 میلیون دلار اوراق بهادار 9.375 درصد 400 میلیون دلاری خود را در مارس 2015 تأمین خواهد کرد. براساس این بیانیه ، مشتاق شروع کار در هندوستان پس از 9 سال انتظار برای تأمین ترخیص کارخانه Greenfield خود ، فولاد کره جنوبی است. سه مقام صنعت فولاد روز چهارشنبه گفتند ، سازنده Posco در حال بررسی امکان راه‌اندازی کارخانه فولاد در ادیشا به طور مشترک با فولاد مسکو است.

ماه گذشته تفاهم نامه ای بین دو شرکت امضا شد و در صورت موفقیت این مذاکرات ، Posco یک کارخانه فولاد فناوری 60000 تن Finex را در کره جنوبی از بین می برد ، آن را به ادیشا می فرستد و آن را در سایت کارخانه Mesco در ایالت قرار می دهد. مقامات گفتند

سخنگوی Posco هند ، سخنگوی Posco هند ، گفت: "هدف اصلی (تفاهم نامه) انجام مطالعه مشترک برای امکان همکاری تجاری است." لی در پاسخ کتبی به سوالات ایمیل ارسال کرد. لی افزود: "با توجه به تنظیم (تأسیس) تاریخ جدید گیاهان و ساختار سهامداری ، از آنجا که این مرحله هنوز هم در مرحله مطالعه است ، همه چیز تا زمان نهایی شدن مطالعه ناشناخته است."

 مانیس


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۰:۵۳ | نویسنده : picklingplate | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.