ورق اجدار

ورق اجدار

ورق اجدار

سازندگان فولادهای هند

عرشه ها تقریباً برای کنسرسیوم سازندگان فولادهای هند AFISCO روشن است تا مذاکرات نهایی را با افغانستان درمورد یک برنامه سرمایه گذاری کوتاه مدت 7000 روپیه پس از تصویب وزن ورق گالوانیزه یک قانون جدید معدنکاری در کابل آغاز کنند.
پس از برنده شدن در مناقصه ها برای سه معدن سنگ آهن در حاجیگک در سال 2011 ، کنسرسیومی از هفت سازنده فولاد هندی به رهبری SAIL پیشنهاد 10.8 میلیارد دلار سرمایه گذاری در افغانستان برای راه اندازی کارخانه فولاد 6.2 mtpa در دو فاز مساوی به همراه نیروگاه 800 مگاوات علاوه بر ایجاد زیرساخت های مورد نیاز.

 با این حال ، AFISCO پیشنهادی اصلاح شده را ارائه داده است که متعاقباً پیشنهاد سرمایه گذاری خود را به حدود 1.14 میلیارد دلار برای احداث کارخانه فولاد 1.5 mtpa و ایجاد زیرساخت های لازم جهت کاهش آسیب پذیری پروژه ارسال کرده است. پس از تصویب قانون جدید معادن توسط دولت ، یک کمیته بین وزارتخانه   وزن ورق گالوانیزه افغانستان پیشنهاد کرده بود که مذاکرات را با AFISCO از طریق پیشنهاد پیشنهادی اصلاح شده دوباره آغاز کند.

معاون وزیر معادن و نفت افغانستان گفت: "قانون جدید معدن تقریباً دو ماه به تصویب مجلس رسیده است. اکنون ، طبق قانون اساسی ما ، باید توسط رئیس جمهور امضا شود. این می توان وزن ورق گالوانیزه در یک ماه یا همین حدود انجام شود." جمیل هارس در حاشیه یک رویداد Assocham در اینجا گفت.

هارس گفت ، امضای توافق نهایی برای پیشبرد این پروژه پس از نتیجه گیری هر دو طرف صورت می گیرد که می تواند "برنده" برای کنسرسیوم تحت نظارت SAIL و دولت افغانستان باشد. وی با اشاره به اینکه قانون جدید ، پلی برای دستیابی به مذاکره نهایی است ، وی اظهار داشت که کاهش نرخ اندازه پروژه ممکن است به نتیجه نرسد.

وی در مورد زیرساخت های ضعیف این کشور گفت که افغانستان علاقه ای به افزایش آن دارد و به همین دلیل تقاضای فولاد نیز می تواند از 1.6 تن در حال حاضر به 10 تن در طی 5 سال افزایش یابد. هارس در پاسخ به این سوال که آیا دولت افغانستان اجازه خواهد داد سنگ آهن را به هند وارد کند ، در پاسخ تأیید کرد ، اما تصمیم گیری در اختیار کنسرسیوم هند است.

وی همچنین این گزینه را به آیسسکو واگذار کرد که آیا سنگ معدن را از طریق پاکستان یا از طریق ایران حمل و نقل کند. کنسرسیوم SAIL به رهبری AFISCO موفق به کسب سه بلوک ، با ذخیره تقریبی 1.28 میلیارد تن سنگ آهن با درجه بالا ، از معدن حاجیگک در نوامبر 2011 ، شد. این کنسرسیوم دارای شرکت های بخش دولتی SAIL ، RINL و NMDC است که دارای 56 ترکیب هستند. درصد سهام بقیه توسط بازیکنان خصوصی مانند JSW ، JSPL و Monnet Ispat & Energy در میان دیگران برگزار می شود. بانک دولتی هند می خواهد یک آژانس مدیریت را برای اجرای رسوایی Bhushan Steel Ltd وارد کند و وام دهندهانی را برای حمایت از آنها در نظر دارد تا از آن محافظت کند. وامهای ممتاز 40،000 روپیه از 51 بانک و اطمینان حاصل شود که یک سیستم در حال بارگذاری بیش از حد ، بازدیدهای بعدی را حفظ نمی کند. کنسرسیوم وام دهندگان به سرپرستی بانک ملی پنجاب برای بحث در مورد این هفته هفته آینده تشکیل جلسه می دهد.

 آروندتاتی باتچاریا ، رئیس بانک امور خارجه هند وزن ورق گالوانیزه ، روز جمعه در جمع خبرنگاران در بمبئی اظهار داشت: "ما سعی خواهیم کرد یک آژانس مدیریتی ایجاد کنیم که روزانه فعالیت این واحد را تحت نظارت داشته باشد." "ما نمی خواهیم این مسئله به هیچ عنوان دچار مشکل شود و برای مواجهه با ما مشکل ایجاد کند."

دفتر مرکزی تحقیقات هفته گذشته ، Neajaj Singhal ، معاون رئیس فولاد Bhushan و Arun Agarwal مدیر ارشد مالی به اتهام رشوه دادن رئیس بانک سندیکا و مدیر عامل SK Jain را به جرم شرایط وام مطلوب بازداشت کرد. بانکدار نیز دستگیر شد. سهام بوشان فولاد در طی هفته 44٪ کاهش یافته است زیرا سرمایه گذاران از طولانی شدن مشکل در این شرکت می ترسند.

وی گفت: "ما به ما پیشنهاد می کنیم که یک آژانس مدیریتی دریافت کنیم و اگر این وزن ورق گالوانیزه مورد تأیید وام دهندگان کنسرسیوم را دریافت کند ، ما این موضوع را به هیئت مدیره شرکت می دهیم تا در چنین آژانس هایی قرار دهیم." این اقدام به دنبال مسیر واضح فرماندار بانک مرکزی هند ، راغورام راژان است که بانک ها نسبت به وام های بد اقدام به عمل آورند تا بتوانند مالی خود را کاهش دهند.

SBI 6،000 کرور در معرض نور قرار دارد

به گفته بلومبرگ ، هند در مقایسه با برخی اقتصادهای دیگر در این جبهه ضعیف است. وام های بد در هند 4٪ از کل پیشرفت ها را در پایان ماه مارس در برابر 1.04٪ در چین و 0.85٪ در کره جنوبی به خود اختصاص داده است. در حالی که SBI هیچ نمایندگی را نامگذاری نکرده است ، شرکت هایی مانند Alvarez & Marsal (A&M) و Deloitte شناخته شده اند که در این زمینه در هند تخصص دارند. SBI قبلاً A&M را برای اجرای Sai Infotech ، یک شرکت نرم افزاری منصوب کرده بود که طرفدار وی پس از عدم بازپرداخت عوارض خودداری کرد.

گفته می شود شانس پذیرش وزن ورق گالوانیزه پیشنهاد یک آژانس مدیریت برای نظارت بر عملیات با توجه به پاسخ مثبت قبلی خود در هنگام تصادف منجر به وام دهندگان شد که پیشنهاد می کند یک آژانس ایمنی را استخدام کند خوب است. بانک امور خارجه بانک اصلی برای وام های در گردش سرمایه با قرار گرفتن در معرض 6،000 روپیه در حالی است که بانک ملی پنجاب بانک اصلی وام های مدت است. بانک سندیکا در معرض 1.500 کرایه روپیه به فولاد بوشان است.

وام دهندگان پیش از این در معرض 28000 کرور روپیه شرکت وزن ورق گالوانیزه بودند. در ماه های اخیر ، آنها وام های اضافی 7000 روپیه کرور را تحریم کردند که نامشان در معرض قرار گرفتن قرار گرفت


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۵ دی ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۵:۰۸ | نویسنده : picklingplate | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.