ورق اجدار

ورق اجدار

ورق اجدار

به احتمال زیاد سال نو میلادی را به صنایع سنگ آهن و فولاد هند هدیه می کند

به احتمال زیاد سال نو میلادی را به صنایع سنگ آهن و فولاد هند هدیه می کند ، که به دلیل کندی در اقتصاد و همچنین کمبود مواد اولیه ، طی چند سال گذشته با تلاش فراوان روبرو بوده است و این امر ناشی از ایده در هند و قطعنامه های انتظار می رود. مسائل مربوط به صنعت معدن

مفهوم Make in هند که از دولت جدید پیش بینی شده است و سیاست های حمایتی آن پیش بینی می شود پتانسیل عظیمی را در بازار در سال 2015 فراهم کند. خوش بینی با توجه به حل انتظار می رود مسائل مربوط به صنعت معدن و اضافه شدن ظرفیت های جدید ساخت فولاد را حفظ کرده است. برای سال نو بسیار امیدوار است.

خوشبینی سالم با بازگشایی مورد انتظار صنعت معدن در ماه های آینده انجام می شود. گائا و کارناتاکا احتمالاً در اوایل سال 2015 فعالیتهایی را آغاز می کنند که در اوایل سال 2015 ، اگر زود نیست. برنامه های گسترش فولاد سبز و قهوه ای درست در مسیر هستند و رشد تولید را تقریباً 5 تا 6 درصد تقویت می کنند. مسائل مربوط به واردات ارزان تر و پایین تر فولاد ممکن است به دلیل مالیات بالاتر و عوارض ضد دامپینگ برطرف شود. تحلیلگران می گویند که وظایف صادرات و محدودیت های سنگ آهن ممکن است آسانتر باشد زیرا دولت برنامه ریزی کرده است و معرفی GST به حرکت آسان تر و سریع تر کالاهای نهایی در داخل کشور کمک می کند.

وی گفت: "وضعیت مواد اولیه مطمئناً به مزایای سازندگان فولاد خواهد بود. حتی اگر سهامداران فولاد مایل به واردات یا خرید داخلی باشند ، بازارها در سال 2015 فرصت های خوبی را ارائه می دهند. قیمت جهانی سنگ آهن و زغال سنگ به دلیل مازاد موجود در داخل کشور همچنان پائین باقی می مانند ، در حالی که در داخل کشور ، وضعیت باز خواهد شد. دولت های ایالتی و دادگاه عالی اورایسا و جارکند احتمالاً در اواسط سال 2015 دوباره به قدرت خود باز خواهند گشت و با آنکه دولت ایالتی با تولیدکنندگان فولاد برای تهیه مواد اولیه تفاهم نامه امضا می کند ، به زودی وضعیت به طرفداران فولاد حمایت خواهد کرد. " تحقیق ، OreTeam.com.

تولیدکنندگان فولاد مانند Sail ، Tata Steel و JSW Steel نیز احساس می کنند که سال آینده انتظار می رود با افزایش تقاضا در این بخش ، تقاضا را برای احیای دوباره به ارمغان آورد.

پیش بینی ها حاکی از آن است که اقتصاد داخلی با رشد تقریباً شش درصدی توسط یک دولت پایدار در مرکز ، اصلاحات اقتصادی و چرخش در تولید رشد خواهد کرد. این خبر خوب برای صنعت فولاد است و تاتا فولاد با ارائه محصولات و خدمات نوآورانه به بازار خدمات خود را ادامه خواهد داد. این کار بسیار بزرگ است ، با کارگروه فولاد برای برنامه دوازدهم که ظرفیت فولاد خام 140 میلیون تن تا سال 2016-1717 را طراحی می کند. "تلویزیون ناردران ، مدیر عامل شرکت تاتا استیل ، هند و جنوب شرقی آسیا به Chronicle Financial گفت.

مرحله اول پروژه کالینگاناگر با ظرفیت سه میلیون تن در سال ، به تدریج از اوایل سال 2015 سفارش خواهد گرفت. در حالی که سناریوی نوظهور به نظر مثبت می رسد ، فولاد سازان هند در بلند مدت با آینده ای چالش برانگیز روبرو هستند ، زیرا ممکن است نتوانند. برای اضافه کردن ظرفیت برای همگام شدن با افزایش تقاضا. Narendran گفت: نیاز به ساعت این است که سرمایه گذاری های جدید در صنعت با پشتیبانی از سیاست های مناسب انجام شود تا اطمینان حاصل شود که تولید فولاد با رشد مصرف مطابقت دارد.

سالی که گذشت برای این صنعت چالش برانگیز بوده که با مشکلات نظارتی و تقاضای ناگهانی از بخشهای عمده مصرف فولاد مانند زیرساختها و خودروها روبرو باشد.

Tata Steel با افزایش فروش محصولات مارک دار ، خرده فروشی و به حداکثر رساندن درآمد حاصل از ارائه خدمات نوآورانه ، عملکرد بهتری نسبت به بازار داشته است. محصولات متفاوت و ارزش افزوده محصول را قادر می سازد تا جایگاه رهبری خود را در بازار حفظ کند. "

Tata Steel تحت تأثیر مسایل مربوط به تجدید اجاره معادن قرار گرفت که منجر به متوقف شدن عملیات معدن و منجر به اختلال در عملیات استفاده نهایی شد.

وی گفت: "وضوح سیاست و ثبات ، به ویژه با توجه به تجدید اجاره معادن و پاکسازی جنگل ها ، برای اطمینان از رشد صنعت فولاد ضروری است. ما امیدواریم که دولت نگرانی های صنعت فولاد در این زمینه را در سال جدید برطرف کند. "

هند چهارمین تولید کننده بزرگ فولاد در جهان و همچنین سومین مصرف کننده بزرگ آن است. هند با رشد 2.4 درصدی نسبت به سال 2013 ، چهارمین مقام خود را در بین تولید کنندگان فولاد جهان حفظ کرد و از رشد جهانی 1.8 درصدی فراتر رفت.

وی ادامه داد: این رشد تولید علیرغم واردات رو به رشد ، که در صورت ادامه با سرعت فعلی ممکن است چالشی برای تولید کنندگان داخلی در سال 2015 باشد. مصرف فولاد در طول کل سال 2014 تقریباً راکد ماند. با این حال ، بخش فولاد امیدوار به احیای شدید تقاضای فولاد در سال 2015 و با تأکید بر تاکید دولت جدید بر عملکرد زیرساخت ها و بخش های تولیدی ، که هر دو محرک اصلی مصرف فولاد هستند ، امیدوار است. در سال 2015 ، با رشد تولید 6-7 درصد ، هند می تواند از ایالات متحده سبقت بگیرد و از نظر جهانی در سطح جهانی از نظر تولید فولاد خام به مقام سوم برسد. "


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۴:۰۷:۳۱ | نویسنده : picklingplate | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.