ورق اجدار

ورق اجدار

ورق اجدار

چشم انداز ضد زنگ

ساکنان بریزبن با تکمیل پیاده روی شناور RiverWalk شورای شهر بریزبن اکنون می توانند بر روی آب قدم بزنند.

فولاد ضد زنگ در قلب سیستم

پنتون به طول 850 متر و 5.4 متر است که به طور مؤثر شهر و حومه داخلی مزرعه جدید را به هم وصل می کند.

این ساختمان پنتون که در فاصله 35 متری کنار رودخانه واقع شده است ، به گونه ای طراحی شده است که به مردم اجازه می دهد احساس بودن در رودخانه را تجربه کنند - به معنای واقعی کلمه در حال پیاده روی بر روی آب.

تیم کوین ، شهردار لرد لیز ، گفت ، "بریزبن اکنون واقعاً شهر ریور استرالیا است زیرا ما از هر کشور دیگری در این کشور بیشتر استفاده می کنیم.

"تکمیل این بخش حیاتی از RiverWalk همچنین با دسترسی سریع به معابر از جمله City Cat ، خدمات کشتی ، اتوبوس و راه آهن می تواند مزیت دیگری در تقویت شبکه حمل و نقل عمومی شهر داشته باشد."

ساخته شده از پیشرفته ترین سیستم pontoon که در اطراف ساحل پیچیده می شود ، به اولین فناوری جهان که در کوئینزلند طراحی و مهندسی شده است می بالد.

ASSDA با پاسخ به بیش از 40 سؤال برای کمک فنی برای پروژه شورای شهر بریزبن ، این پروژه را پشتیبانی کرد.

ساخت سازه بالا

عضو ASSDA ، ساخت Pryde ، 35 تن هندریل و پست را برای پروژه 13.5 میلیون دلاری تأمین کرد و در ساخت بسیاری از عناصر طراحی محیط زیست که در پیاده رو به نمایش گذاشته شده اند ، مؤثر بود.

Pryde برای ایجاد یک اثر بصری از سرخ و جریان رودخانه بریزبن ، 60 دستگیره منحنی به صورت جداگانه تولید کرد ، در حالی که پستهای پشتیبانی و پستهای پر فشار که تمام بار را در خود جای داده است ، از یک طرح "حرا" مشخص است.

از فولاد ضد زنگ درجه 316 در ساخت نرده های فلزی ، نرده های فلزی و استیکرها با سطح صاف صاف استفاده شده است که توسط الکتروپولیش تقویت شده است.

طرحی که سنت جورج برای از بین بردن اژدها در اساطیر قرون وسطایی - Ascalon - الهام بخش علاوه بر خیره کننده ای برای پیشگویی کلیسای جامع سنت جورج پرت است.

Ascalon پرتره Ascalon ، طراحی شده توسط هنرمند پرت مارکوس کانینگ و کریستین د ویتری مستقر در نیویورک ، به عنوان قطعه برنده از یک رقابت بین المللی با جذب 99 مدخل انتخاب شد.

این مجسمه دارای یک قطب تلسکوپی از جنس استنلس استیل با ضخامت 186 درجه 316 با آینه کاری است که با یک پلاستیک تقویت شده با الیاف سفید (FRP) "کیپ" احاطه شده است ، که نمایانگر سنت جورج است.

خدمات جوشکاری متنوع

معتبر ASSDA توسط مهندسین و مدیران پروژه سرمایه خانه استرالیا سفارش به ایجاد قطب شد ، وزن آن حدود 2 تن است.

جان کاکی ، مدیر عامل خانه پایتخت گفت که هنرمندان چشم انداز این مجسمه را داشتند و نقش تیم وی این بود که این اتفاق بیفتد. وی گفت: استحکام قطب مرکزی باعث نگرانی هنرمندان شده است ، در حالی که مهندسان سازه به شدت به حداقل رساندن لرزش ها و به حداکثر رساندن سفتی توجه داشتند.

تحقیقات خانه پایتخت نشان داد که 316 مناسب ترین درجه خواهد بود و علاقه آنها به انتخاب از بخش های استاندارد ابعاد را تعیین می کند.

آقای قطبی گفت: "قطب نیز باید مرده بود زیرا مردم اگر اینگونه نبود ، آن را از روی چشم انتخاب می کردند." وی اظهار داشت: "ما هیچ تمایلی به سازش در مورد کیفیت نداشتیم اما نگران این بودیم که صیقل دادن بسیار گران باشد ، بنابراین در ابتدا فقط آستین پایین آینه می شد. در پایان خدمات جوشکاری متنوع گفتند که می توانند در تمام قطب به یک آینه کاری برسند و کار بسیار خوبی را انجام دادند.

"در ابتدا مطمئن نبودیم که به این کار اعتماد کنید ، اما یک بار که از کارخانه Diverse Welding بازدید کرده بودیم ، می دانستیم که آنها افراد مناسبی هستند."

کارل اشمیت مدیر خدمات متنوع جوش گفت: چالش اصلی آنها تعیین طرح جوش برای اطمینان از کار مطابق با بخش 6 AS1554 بود.

آنها لوله ای از جنس استنلس استیل را در ابعاد مختلف با هم جوش دادند تا شکل تلسکوپی قطب را ایجاد کرده و نطفه های اتصال را از صفحه (تهیه شده توسط ASSDA Member Stirlings Australia) تولید کنند ، این امکان را می دهد تا قطب را به داخل FRP "cape" وصل کند.

Ascalon به spigots وصل می شوند. قسمتها روی موقعیت یک افقی چرخانده شده و با استفاده از سیم خنک شده از فولاد ضد زنگ و فرآیندهای جوشکاری TIG جوش داده می شوند. قطب به یک آینه کامل داده شد و با استفاده از یک محصول مبتنی بر سیتریک منفعل شد.

هنرمند مارکوس کانینگ گفت: جوشکاری متنوع و خانه سرمایه برای کار با این پروژه فوق العاده بودند.

آقای کانینگ گفت: "این تصمیم دیررس برای جابجایی به یک طرح تلسکوپی بود ، که پیچیدگی کار را تحت یک جدول زمانی فشرده شده افزایش می داد ، اما آنها با آن چرخیدند و کاری را که باید انجام دهند برای انجام کار و کار درست انجام دادند." گفت

"قطب عنصر مهمی در کار است که اکنون در آن موجود است و به عناصر پاسخ می دهد - پایان آینه باعث تغییر کیفیت آن به طور چشمگیری در طول روز و شب می شود.

این مجسمه بدنبال کمک مالی 500000 دلاری از زمین شناس آینده نگر استرالیا ، مارک کرایزی به بنیاد کلیساهای هنر کلیسای جامع ساخته شد ، و تنها راهنمایی موضوع سنت جورج و اژدها بود.

تصاویر با حسن نیت ارائه دهنده مارکوس کانینگ.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۲:۰۵:۰۵ | نویسنده : picklingplate | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.