ورق اجدار

ورق اجدار

ورق اجدار

مزایای پنهان ساخت با فولاد

مزایای پنهان ساخت با فولاد
آیا می دانید فولاد سازه در حال حاضر نزدیک به 25٪ از افزایشهای غیر مسکونی استرالیا را تشکیل می دهد ، و همچنان به محبوبیت خود ادامه می دهد. در حقیقت ، این محصول مورد نظر در ساخت و سازهای خارج از کشور ، به ویژه در انگلستان و ایالات متحده است.

اگر در نظر دارید جوانب مثبت و منفی از سازه های چوبی ، بتونی و فولادی را برای پروژه بعدی ساخت خود در نظر بگیرید ، در اینجا مزایای فولادی برای افزودن به ستون جوانب مثبت شما وجود دارد.

فولاد سازه از چوب سبک تر است
این به نظر می رسد شگفت آور است ، اما در مورد ساخت و ساز فولاد صادق است. بدیهی است اگر یک قطعه یکسان از چوب و فولاد 2X4 را وزن کنید ، به دلیل چگالی ، طبیعتاً این فلز وزن بیشتری خواهد داشت. با این حال ، هنگامی که شما به آنچه نیاز به ساختن یک ساختار صوتی نیاز دارید ، می پردازید ، طراحی یک پرتوی فلزی I در مقیاس سبکی در مقایسه با سبکترین طراحی پرتوهای چوب در بازار پیروز خواهد شد.

با ساختن یک ماده سبک تر ، معماران و طراحان می توانند پایه و اساس ساختمان و سیستم های پشتیبانی ساختاری را ساده تر کنند ، هزینه حمل و نقل و حمل و نقل را کاهش دهند و از این کاهش در بودجه برای تأمین اعتبار سایر مناطق ساختمانی استفاده کنند.

چرخش سریع تر پروژه ها
در حالی که ایمنی و انطباق در هنگام ساختن هر ساختمان یک اولویت عظیم است ، مدیران پروژه همچنین نمی خواهند 10 سال طول بکشد.

در ساخت و ساز ، زمان پول است - به ویژه هنگامی که هزینه های نیروی کار مطرح می شود. کار با فولاد می تواند به شما در انجام کار سریع کمک کند زیرا به نیروی انسانی کمتری نیاز دارد.

پرتوهای فولادی و قطعات از قبل مهندسی شده و برش لیزری به یک طراحی خاص با یک شرکت خدمات برش فولاد ، که به معنی این است که پس از ارسال برش ، آماده احداث ، سرعت بیشتری در زمان اتمام بویژه برای پروژه های در مقیاس بزرگ افزایش می یابد.

به گفته تهیه کننده فولاد ما ، لیبرتی وان استل ، ساخت با فولاد به معنی ریختن بتن کمتر و به تبع آن کمتر کامیون در سایت های ساختمانی ، کاهش سر و صدا ، ضایعات مواد و اختلال در ترافیک است.

انعطاف پذیری بیشتر برای طراحان و معماران
برخی از شگفت انگیزترین شاهکارهای معماری در تاریخ از جنس فولاد ساخته شده اند. استفاده از فولاد به تخیل معمار این امکان را می دهد که از آب درآید و به آنها این امکان را می دهد که نه تنها یک ساختار انعطاف پذیر ، بلکه به یاد ماندنی ایجاد کنند. فولاد همچنین در صورت افزودن یک ساختمان اضافی ، راه حل افزودنی ایمن تر و آسان تری را ارائه می دهد.

هزینه های زندگی را کاهش دهید
همانطور که قبلاً گفته شد ، شما می توانید در کوتاه مدت با ساختن فولاد سود ببرید ، اما آیا می دانید که این یک عمر پس انداز نیز به همراه دارد؟

فولاد قابل بازیافت است - اضافه کردن به مشکل دفن زباله با ضایعات ساختمانی غیر قابل بازیافت را متوقف کنید. هر مواد باقیمانده قابل بازیافت هستند و حتی می توانید پروژه خود را با صفحات فولادی بازیافت شده بسازید
دوام و انتخاب اقتصادی - از آنجا که فولاد به نگهداری کمی نیاز دارد ، در دراز مدت برای صاحبان ساختمان انتخاب بهتری است و حتی در طول 40-50 سال ، صاحبان ساختمان می توانند ده ها هزار دلار پس انداز کنند
نوآوری در تولید فولاد - همراه با تقاضای بیشتر ، قیمت فولاد یک راه حل مقرون به صرفه برای ساخت و ساز است. این پس انداز پس از آن می تواند به مستاجران یا مصرف کنندگان منتقل شود
حق بیمه کم شده - به لطف توانایی تحمل باد شدید ، آتش سوزی ، طغیان و فعالیت های لرزه ای که استرالیا به آن معروف است و همچنین در مقابل آفات و پوسیدگی ، شرکت های بیمه می توانند حق بیمه کمتری را برای ساختمانهای سازه فولادی ارائه دهند.
درباره ShapeCUT
ما به عنوان یک شرکت برش فلز مستقر در بریزبن با بیش از 20 سال تجربه ، ما می دانیم یک چیز یا دو در مورد برش صفحات فولادی به ابعاد دقیق با آخرین فن آوری برش. برای کلیه خدمات برش و تخته های فلزی خود در Brisbane ، امروز با ShapeCUT تماس بگیرید.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۵۴:۵۶ | نویسنده : picklingplate | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.