ورق اجدار

ورق اجدار

ورق اجدار

چرا باید سقف خانه عایق بندی شود؟

فواید عایق بندی سقف

عایق بام و عایق بندی پشت بام باعث حفظ گرما در خانه می شود
هزینه های گرمایشی را می توان به روش های مختلفی صرفه جویی کرد. نصب و راه اندازی گرمایش مدرن و کارآمد می تواند گزینه ای در یک ساختمان قدیمی باشد ، دقیقاً مانند مدیریت گرمایش مقرون به صرفه و محدود کردن دمای اتاق تا 21 درجه سانتیگراد در طول روز و 18 درجه سانتی گراد در شب. ترموستات رادیاتور و تهویه مناسب نیز در کاهش هزینه های گرمایش در ساختمان های جدید و قدیمی نقش دارد.

همه اینها فایده ای ندارد اگر گرمای ارزشمند بتواند از پشت بام غیر عایق فرار کند. همچنین عایق حرارتی در ساختمان قدیمی یا عایق بندی نشده بام اجرا نشده منجر به از بین رفتن گرما می شود. عایق سقفی چیست؟ به عنوان عایق بندی سقف ، معیارهایی گفته می شود که ضریب انتقال حرارت سقف را بهبود می بخشد. به عبارت دیگر ، یک عایق بام با دقت اجرا شده گرما را در خانه نگه می دارد ، که به طور قابل توجهی هزینه های گرمایش را کاهش می دهد. در ساختمان قدیمی موجود ، گرمایش و عایق بندی بام باید با هم تجدید شود. اقدامات اضافی مانند پایین آمدن دمای سیستم گرمایشی پس از ساخت عایق سقف معقول می شود. به عایق بندی سقف چه چیزی باید توجه کنید؟ نکات زیر به شما مروری بر روش های عایق بندی سقف می دهد و می توانید از یکی از آنها نیز استفاده کنید

عایق حرارتی کافی در پشت بام - و اکنون؟


به محض اینکه شک و تردید مبنی بر عدم عایق حرارتی در سقف وجود داشته باشد ، اندازه گیری تصویر حرارتی توصیه می شود. متخصصان آموزش دیده ویژه از یک دوربین تصویربرداری حرارتی برای بررسی کل ساختمان برای نشت ، فرار از گرما و پل های حرارتی موجود استفاده می کنند. مرحله بعدی ممکن است بازدید حضوری با یک شرکت متخصص عایق بندی سقف باشد. بنابراین ، متخصص باتجربه می تواند مشخص کند که آیا علاوه بر عایق سقف باید کارهای اضافی نیز انجام شود.

به طور خاص ، ساختار خرپایی سقف ، روفرها ، داچففتن و کل سقف باید قبل از عایق بندی سقف با دقت مورد بررسی قرار گیرد. در حین بازرسی از سقف نیز باید بررسی شود که آیا سقف سازگار با EnEV است و به دلیل این بازرسی چه الزاماتی را باید بر روی مواد عایق بام و نوع عایق قرار دهید.

کدام عایق سقف بهترین است؟

بسته به میزان عایق مورد نظر شما ، بودجه و میزان عایق بودن ملک انواع مختلف عایق توصیه می شود. 

در صورت نیاز به تجدید پوست سقف ، عایق رفر نیز برای ساخت عایق سقف مناسب است. لایه عایق یک سطح مداوم را تشکیل می دهد که پس از آن سقف می آید. با استفاده از این نوع عایق ، نقاط ضعف مرتبط با انرژی به حداقل می رسند. علاوه بر این ، با نصب عایق به طور مستقیم در زیر پوست سقف ، ظاهر فضای زندگی دست نخورده باقی می ماند. باید روشن شود که آیا مجوز از طرف ساختمان ساختمان باید اخذ شود یا خیر.

اما اگر پوست سقف دست نخورده باشد ، عایق بندی سقف از داخل می تواند مفیدتر باشد ، در اینجا هر دو عایق ریفر میانی و Untersparrendämmung امکان پذیر هستند. پوست سقف دست نخورده باقی مانده و نمدها بین قافیها بسته شده و یا از داخل بر روی قایق ها ثابت می شوند. Untersparrendämmung بسیار کارآمد است ، از آنجا که می توان بدون نیاز به هزینه اضافی اضافی متحمل بهبود قابل توجهی در حفاظت از گرما شد (مواد عایق بین کانترهای ضدعفونی داخلی که برای تخته گچ استفاده می شود ، بسته می شوند).

اگر از اتاق زیر شیروانی به عنوان یک اتاق نشیمن و نشیمن استفاده نمی کنید ، می توانید هزینه های گرمایشی را با نوع دیگری از عایق سقف صرفه جویی کنید: عایق کاری طبقه بالا. این عایق کف صفحات تضمین می کند که گرما از مناطق ساکن در پشت بام و از آنجا به محیط محو نمی شود و به سرعت انجام می شود و بسیار ارزان است.

عایق سقفی چقدر است؟


علاوه بر هزینه مصالح ، برای هزینه عایق بندی سقف هنوز هم مهم است که چقدر تلاش برای صنعتگر پشت آن است. عایق سقف چه مدت طول می کشد؟ عایق ضربه سریعترین نسخه است. برای خانه های یک خانواده ، عایق با استفاده از عایق ضربه ای معمولاً فقط یک روز کاری طول می کشد. در یک عایق ریفری شامل بام نیاز به 4 تا 5 بام حدود 3 هفته برای یک خانه جدا شده (از جمله ساخت داربست ، تجهیزات ساخت و ساز ، برداشتن سقف ، چوب ، Spengler- و Dämmarbeiten).

به طور کلی ، عایق ضربه ای در طبقه بالا ارزانترین نسخه عایق سقف است. این خصوصاً در صورت عدم توسعه اتاق زیر شیروانی ، ارزش توجه دارد. عایق ریفری توصیه می شود ، حتی اگر پوست بیرونی سقف تجدید شود. بسته به افزایش قیمت سوخت و عایق بندی سقف انتخابی ، سرمایه گذاری در سقف شما طی 5 تا 20 سال هزینه خود را پرداخت می کند.
کدام ماده برای عایق سقف؟ سؤال از مواد عایق مناسب
تعداد زیادی عایق عایق بام در بازار عایق مناسب سقف را برای هر سقف و درخواست هر مشتری فراهم می کند. اطلاعات دقیق تر درباره انواع مختلف عایق بام را می توان در مقاله مقایسه عایق بندی سقف ما مشاهده کرد. علاوه بر مصالح عایق بندی واقعی ، موانع بخار ، موانع بخار و میله های احتمالی نیز باید با هزینه عایق سقف محاسبه شوند.
اگر می خواهید بعد از ساخت عایق حرارتی در قسمت امن باشید ، می توانید یک تست دمنده را انجام دهید. همچنین کنترل موفقیت آمیز با اندازه گیری تصویر حرارتی بیشتر می تواند نتایج پس از عایق را نشان دهد. عایق ها تنها در صورتی مؤثر هستند که پوست سقف در شرایط عالی باشد. در غیر این صورت ، رطوبت می تواند به سرعت از طریق بارندگی وارد مواد شود. علاوه بر از بین رفتن اثر عایق ، احتمال قالب نیز وجود دارد. کیفیت سد بخار ، که باید از جنس هوای مستحکم باشد ، برای عمر سقف بسیار مهم است.

چه کسی تصرف سقف را بر عهده می گیرد؟


شرکت های واجد شرایط اطمینان می دهند که سقف شما مطابق با EnEV است و می توانید از KfW از یارانه بهره مند شوید. برای عایق سقف KfW 151 و 152 و یارانه KfW 430 واجد شرایط هستند. برنامه های مربوطه برای تأمین بودجه باید قبل از اجرا با مشاور انرژی ارائه شود. از این رو سقف های منطقه شما برای رسیدن به ارزش عایق مناسب برای ارتقاء ، اولین نقطه تماس برای عایق بندی سقف شما هستند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | ۱۲:۲۱:۱۵ | نویسنده : picklingplate | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.