ورق اجدار

ورق اجدار

ورق اجدار

معدن سنگ آهن جدید در Pilbara WA به EPA می رسد

کشف معدن سنگ آهن جدید 

فورد با جایگزین کردن فولاد با آلومینیوم برای ریختن بیش از 700 پوند و افزایش راندمان سوخت ، تغییرات اساسی در وانت های F-150 خود ایجاد کرده است.

وانت های تمام اندازه F150 در آینده از بدنه آلومینیومی برای افزایش راندمان و کاهش وزن اضافی استفاده می کنند. فورد این تغییر اساسی را به پیشنهاد مصرف کنندگان و تنظیم کننده ها به طور یکسان انجام داد. کامیون های جدید روز سه‌شنبه در کارخانه کامیون Dearborn خود به تولید رسید.

بازسازی وانت های F-150 خود ، که 32 سال متوالی پرفروش ترین خودروی آمریکا بوده و 90 درصد از سود جهانی اتومبیل فورد را به خود اختصاص داده است ، ریسک بزرگی از طرف این شرکت است. اما مدیرعامل فعلی این شرکت ، مارک فیلدز ، نسبت به نوآوری های مداوم خوشبین است.

به نقل از فاینز ، یاهو دارایی اظهار داشت: "من فکر می کنم این همان کاری است که رهبران انجام می دهند." "تمام اخلاق ما به عنوان یک شرکت تنظیم استانداردهای جدید از طریق نوآوری و مسئولیت پذیری با رهبری است. وقتی از مشتری می پرسیم که در کامیون های آینده خود چه می خواستند ، آنها به ما گفتند که می خواهند توانایی و راندمان سوخت بیشتری داشته باشند."

به گزارش آسوشیتدپرس ، رئیس بیل فورد رئیس اجرایی فورد با بیان اینکه F-150 کامل آلومینیومی F-150 را در خط مونتاژ ، چهار مایل از دفتر شرکت این شرکت نشان می دهد ، از این حرکات خطرناک خود را تحسین کرد. آلومینیوم به طور گسترده ای در صنایع فلزی مورد استفاده قرار می گیرد اما فورد اولین کسی است که با استفاده از آلومینیوم بدنه کل وسیله نقلیه را ساخته است.

برای تولید وانتهای آینده با مشخصات جدید ، فورد نیاز به بازسازی کارخانجات خود نیز دارد که به یک سرمایه گذاری عظیم نیاز دارد. در نتیجه ، فورد امسال 90،000 واحد کمتر وانت F-150 تولید می کند که نیاز به درآمد 3.6 میلیارد دلاری عظیم در درآمد بالقوه شرکت دارد. درآمد Q3 2014 سازنده این خودرو 835 میلیون دلار ناامید کننده بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 1.3 میلیارد دلار کاهش داشته است. همچنین درآمد سالانه یک میلیارد دلار از 36 میلیارد دلار به 35 میلیارد دلار در مقایسه با سال گذشته کاهش یافته است.

موفقیت در اسخراج سنگ اهن

از طرف دیگر ، موفقیت فورد با وانت های جدید 5 درصد تا 20 درصد بهینه سازی مصرف سوخت را در مقایسه با مدل 23mpg مدل فعلی ارائه می دهد. تعویض فولاد با آلومینیوم در استقامت F-150 تأثیر نمی گذارد زیرا دقیقاً سخت است. انتظار می رود کامیون های جدید ماه آینده وارد نمایندگی های فروش شوند آنالیزورها در بانک ملی ANZ اطمینان دارند که قیمت سنگین سنگ آهن در حال غرق شدن یک کف در حدود 70 دلار در هر تن پیدا می کند زیرا معادن چینی مجبور به بستن تحت فشار مالی هستند.

این بانک در گزارشی گفت ، "بسته شدن معادن سنگ آهن معادن داخلی بین 70 دلار تا 75 دلار آمریکا در هر تن و ایجاد یک کف اتفاق می افتد."

"راه اندازی مجدد آسیاب فولادی چینی فرصت طلب با قیمت پایین اتفاق نمی افتد و برجسته می کند که چقدر شرایط نزدیک به فلز نزدیک به مشکل باید در زمین باشد."

این اظهارات در پی گزارش قبلی این هفته از مارک پروان ، رئیس تحقیقات کالاهای ANZ ، است که هشدار داد که قیمت سنگ آهن ممکن است هرگز 100 دلار آمریکا در هر تن دیگر پاک نشود.

آقای پروان پیش بینی بانک برای قیمت های سال 2015 را به طور متوسط ​​78 دلار در هر تن کاهش داد ، به شدت پایین تر از پیش بینی قبلی 101 دلار در هر تن. این کالا ممکن است در سال 2016 به طور متوسط ​​85 دلار آمریکا در هر تن و 89 دلار آمریکا در هر تن در سال 2017 افزایش یابد.

گزارش ANZ همزمان با کاهش شدید پیش بینی های سیتی گروپ بود که انتظارات مربوط به مواد اولیه را در سال 2015 کاهش داد.

سیتی اکنون برای سه ماهه اول سال آینده به طور متوسط ​​72 دلار آمریکا در هر تن پیش بینی می کند و در سه ماهه سوم به طور متوسط ​​60 دلار در هر تن سقوط می کند قبل از اینکه اندکی در پایان سال کمی افزایش یابد.

این بانک همچنین حاکی از سقوط موقت در 50 دلار آمریکا در برخی مرحله در سه ماهه سوم سال 2015 است.

قیمت سنگ آهن

 امسال 45 درصد کاهش یافته است و در چهارشنبه هفته جاری کمترین پنج ساله معادل 75.40 دلار آمریکا تعیین شده است. آخرین جلسه با قیمت 75.50 دلار آمریکا بسته شد.

این عقب نشینی با افزایش عرضه سنگین وزن صنعت ریو تینتو ، BHP بیلیتون و واله در زمانی که تقاضا در چین مخلوط شده است هدایت شده است. شرکت فرعی Rio Tinto Mount Bruce Mining می خواهد معدن Koodaideri را که در حدود 110 کیلومتری غرب واقع شده است توسعه دهد. شمال غربی نیومن.
 
پیش بینی می شود این معدن سالانه 70 میلیون تن سنگ آهن تولید کند و شامل راه آهن ، چاله های معدن ، زباله ها و مناطق فرآوری سنگ است.
 
سازمان حفاظت از محیط زیست (EPA) 14 شرط از جمله یک برنامه مدیریتی و ایجاد بافر برای محافظت از یک مستعمره خفاش ها را وضع کرده است.
 
وی ادامه داد: با برنامه مدیریتی و مناطق محرومیت از چشمه کودایدی و نهرهای مرتبط با آن و استخرهایی که منبع نزدیکی نزدیک آب را تأمین می کنند نیز محافظت می شود که به نوبه خود از پوشش گیاهی و همچنین زیستگاه کف خراش برگ Pilbara ، کوچک شمالی و ... محافظت می کند. پیتون زیتون Pilbara ، "رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ، پل ووگل در بیانیه ای گفت.
 
سازمان حفاظت محیط زیست همچنین شرایطی را برای مدیریت گسترش احتمالی آزبست در جایی که کریدور ریلی غربی این طرح از منطقه مدیریت Wittenoom Asbestos عبور می کند ، توصیه کرده است.
 
"اگرچه ریسک پیشنهادی برای افزایش گسترش آزبست در محیط زیست کم است ، اما EPA با توصیه شرطی در مورد مدیریت آزبست در پیشبرد یک روش محتاطانه عمل می کند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰:۳۷ | نویسنده : picklingplate | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.